Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.
Súhlasím
Viac informácií
O firme
Kontakty
Technická pomoc
O "cookies"
Exekútor
Novinky
Mantis
Cenník
Stiahnutie programu
Návody
FAQ - často kladené otázky
*** Videoprezentácia programu ***
***** Videoprezentácia banky *****
Videonávody ***
Komunikácia s bankami
O programe
Evidencia ZO SRZ
O programe
Univerzálna evidencia
O programe
Evidencia prekladov
O programe
Filters
Display #
5
10
15
20
25
30
50
100
All
Filter
List of articles in category Exekútor - FAQ
Title
Aké obmedzenia má demoverzia programu?
Ako sa dá vytvoriť zadelenie kontaktov napr. do okresu, kraja,...?
Ako zistím, že je spustená demoverzia programu?
Chyba neznámy formát dátumu "15.8.2011" pri importovaní XLS súboru VŠZP
Čo ak počas behu programu odpojím hardvérový kľúč?
Čo ak počítač nemá inštalovaný MS Word, alebo je inštalovaná verzia staršia verzia ako Word 7?
Čo by sa dalo nastaviť, aby server nepracoval v režime "Forced write"?
Čo sa stane ak klientský počítač zamrzne, resetne, alebo násilne vypne. Môže to poškodiť databázu?
Čo sa stane ak sa dočasný súbor po násilnom ukončení programu nevymaže, nezaberá miesto?
Do siete sme pripojili router pre prístup na internet, program sa nám veľmi spomalil. Niekedy nie je možné ani overiť sieťovú licenciu. Čo s tým?
Page 1 of 2
1
2
You are here:
Domov
FAQ - často kladené otázky