Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Viac informácií
RoTurSoft, s.r.o.

O firme

  • Kontakty
  • Technická pomoc
  • O "cookies"

Exekútor

  • Novinky
  • Mantis
  • Cenník
  • Stiahnutie programu
  • Návody
  • FAQ - často kladené otázky
  • *** Videoprezentácia programu ***
  • ***** Videoprezentácia banky *****
  • Videonávody ***

Komunikácia s bankami

  • O programe

Evidencia ZO SRZ

  • O programe

Univerzálna evidencia

  • O programe

Evidencia prekladov

  • O programe
Filtre
Zoznam článkov v kategórii Exekútor - FAQ
Názov
Dodatočné nastavenie dátumov v spisoch podľa vytvorených dokumentov
Filtrovanie spisov u ktorých nebolo vydané poverenie v lehote XY dní
Prečo neviem vymazať v adresári kontaktov meno oprávneného, keď jeho spis už bol ukončený?
Prečo pri spúšťaní programu sa stále chce Windows prihlásiť k sieti internet?
Prečo program nenahrádza niektoré zástupné znaky v dokumente?
Prečo program nenahrádza zástupné znaky v textových polia, v záhlaví, v päte dokumentu?
Program začne vypisovať chyby, keď po dlhšom čase pokračujem v práci
Ukladajú sa na klientský počítač údaje?
Vysvetlenie používaných pojmov...

Strana 2 z 2

  • 1
  • 2
  • Nachádzate sa tu:  
  • Domov
  • FAQ - často kladené otázky

Späť hore

© 2025 RoTurSoft, s.r.o.