Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Viac informácií
RoTurSoft, s.r.o.

O firme

  • Kontakty
  • Technická pomoc
  • O "cookies"

Exekútor

  • Novinky
  • Mantis
  • Cenník
  • Stiahnutie programu
  • Návody
  • FAQ - často kladené otázky
  • *** Videoprezentácia programu ***
  • ***** Videoprezentácia banky *****
  • Videonávody ***

Komunikácia s bankami

  • O programe

Evidencia ZO SRZ

  • O programe

Univerzálna evidencia

  • O programe

Evidencia prekladov

  • O programe
Filtre
Zoznam článkov v kategórii Exekútor - FAQ
Názov
Aké obmedzenia má demoverzia programu?
Ako sa dá vytvoriť zadelenie kontaktov napr. do okresu, kraja,...?
Ako zistím, že je spustená demoverzia programu?
Chyba neznámy formát dátumu "15.8.2011" pri importovaní XLS súboru VŠZP
Čo ak počas behu programu odpojím hardvérový kľúč?
Čo ak počítač nemá inštalovaný MS Word, alebo je inštalovaná verzia staršia verzia ako Word 7?
Čo by sa dalo nastaviť, aby server nepracoval v režime "Forced write"?
Čo sa stane ak klientský počítač zamrzne, resetne, alebo násilne vypne. Môže to poškodiť databázu?
Čo sa stane ak sa dočasný súbor po násilnom ukončení programu nevymaže, nezaberá miesto?
Do siete sme pripojili router pre prístup na internet, program sa nám veľmi spomalil. Niekedy nie je možné ani overiť sieťovú licenciu. Čo s tým?

Strana 1 z 2

  • 1
  • 2
  • Nachádzate sa tu:  
  • Domov
  • FAQ - často kladené otázky

Späť hore

© 2025 RoTurSoft, s.r.o.